Ohlasy jezdců po RZ7 Cetno I. a ze servisní zóny
Přinášíme Vám ohlasy jezdců z Rádia Rally Bohemia z cíle RZ7 GLOBAL ASSISTANCE Cetno I. a ze servisní přestávky v Mladé Boleslavi před poslední sekcí soutěže.
Po RZ7 GLOBAL ASSISTANCE Cetno I.
Rychlostní zkouška je oschlá.
Jan Kopecký: „Podmínky jsou konstantní, sucho, jenom v lesích je to ještě vlhké. Závod ale končí až na rampě, to je ještě docela daleko.“
Václav Pech: (s úsměvem) „Byla to ´pecka´ svezení, hodně nám to klouzalo, jezdilo nám to bokem i v rychlých zatáčkách. Měli jsme měkké gumy, tak snad nám kluci za námi moc nenadělí. A co obujeme na odpoledne? Uvidíme, co nám gumaři navaří a nasměsují, něco tam dáme…“
Jan Černý: „Mohli jsme pneu přezout jinak, ale celkově dobrý.“
Jaroslaw Szeja: „Pneumatiky nebyly ty správné, ale čas je celkem dobrý.“
Roman Kresta: „Všechno v pohodě, obuli jsme správně, všechno v pohodě.“
Miroslav Jakeš: „Tohle byla pro nás špatná vložka. Byla suchá a my jeli na mokrých gumách, hodně se nám to vozilo.“
Štěpán Vojtěch: „My jsme to měli obuté podle RZ předtím, tohle už byl kompromis.“ Moderátor: Bavili jste se na rychlostní zkoušce? Štěpán Vojtěch: „On mi něco říká, ale já mu moc neodpovídám.“ Moderátor: No, myslel jsem to trochu jinak, Štěpán Vojtěch je velký srandista.
Jaromír Tarabus: „Měli jsme teď lepší obutí, tak to bylo dobré. Uvidíme, jak nám Vojta (Štajf) odpoví, on ale o tom ví, tak se bude snažit jet rychle.“
Vojtěch Štajf: „Jo, tak máme lepší čas než Míra Tarabus, tady ta RZ je rychlá a R5ka má větší maximálku než S2000, takže to nám asi pomohlo.“
Jan Sýkora: „Jelo se nám sice dobře, ale já vyrobil zásadní chybu – odbočil jsem nesprávně do druhého kola a musel jsem se otáčet a vracet. Jsem hlupák a neposlechl jsem Štěpána (Palivce), ještě že nejelo nic proti nám. Ale ještě se jedou další erzety, tak uvidíme.“
Martin Vlček: „To by nám tady na suchu mohlo sedět, kdybychom neměli mokré pneu, my se prostě netrefíme. Já už prostě nevím, co mám obout, já už tady v tom počasí nevěřím ničemu.“
Karel Trněný: „Dá se říct, že jsme teď spokojeni. Přezuli jsme na sliky, takže jsme se se docela trefili.“
Karel Trojan: „„Bylo to krásné. Měli jsme měkké gumy, takže nám to zhoršilo čas, ale pobavili jsme se.“
Václav Kopáček: (Má vážné problémy!) „Auto nám dvakrát chcíplo, přestává to jet, všechno jsme povypínali, znovu jsem nastartoval, ale furt to blbne. Budíky se zbláznili, každý ukazuje jinak, vůbec nevím, čím to je.“
Martin Březík: (moderátor Lukáš Strouhal ho informuje o problémech Kopáčka) „Tak to je škoda, že spolu už nemůžeme bojovat, určitě by nás více těšilo, kdybychom si to mohli rozdávat na rychlostních zkouškách bez technických problémů.“
Filip Mareš: „Suchý asfalt sice naší dvoukolce už seděl, ale pořád tam jsou úseky s vytahaným blátem. Tahle rychlostka ale je dost rychlá, což na dvoukolku moc není.“
Simon Wagner: „Dali jsme znovu špatné pneumatiky, takže je to zklamání, ale stále zkoušíme ještě chytit Mareše.“
Marcel Tuček: „Vložka se nám líbila, problém je v tom, že jedeme na suchých na mokru, protože nahoře u Hodkovic to bylo mokré a není možnost přezutí, to se mi pořadatelského hlediska moc nelíbí.“
Karel Kupec: „Stále se učíme, na brzdách je to něco jiného než Peugeot i když jsme vyměnili destičky, brzdný účinek je jiný. Na suchu už dobré, ale na mokru to stále neumím, takže tam jedeme hodně opatrně.“
Servisní zóna Mladá Boleslav před poslední sekcí rychlostních zkoušek:
Jan Kopecký (1. místo po RZ8): „Byla to těžká sekce. Trefili jsme celkem dobře volbu pneumatik i pro různé podmínky na erzetách. Druhá část etapy by měla být více suchá.“
Václav Pech (2. místo po RZ8): „Jak se cítím? (směje se) Cítím se trochu propocený a možná i trochu smrdím, snad mne žádná holka nebude objímat. A jestli si věříme? Věřím sobě, věřím Petrovi i autu, takže se dá říct, že si věříme.
Jan Černý (3. místo po RZ8): „Jede se nám hezky, zejména závěr první ranní zkoušky hodně klouzal, další zkoušky už byly suché. Teď předěláme nastavení, dáme suché obutí a vyrazíme do závěrečných erzet. Na polskou posádku máme náskok dvaceti vteřin, doufám, že to udržíme.“
Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je na sociálních sítích k nalezení na těchto účtech:
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Download
2.7.2017 [129]