Bohemia Veteran Mladá Boleslav 2022
2. července 2022
Dokumenty
Seznam přihlášených posádek
Přijaté posádky s vyplněnou přihláškou a zaplaceným startovným.
Z důvodu naplnění kapacity je příjem posádek do skupiny A5 již uzavřen!
St.č. | Jezdec / Spolujezdec | Vozidlo | Tř. | Start. čas |
---|---|---|---|---|
1 | Eliáš Petr / Wanka Tomáš | Škoda 110 R | A3 | |
2 | Hrubý Tomáš / Pech Michal | Škoda 440 (spartak) Standart | A2 | |
3 | Tesařík František / Tesaříková Hana | Škoda Octávia | A2 | |
4 | Vrkoslav Jan / Březinová Pavlína | Škoda 440 | A2 | |
5 | Lehečka Tomáš / Ďurišová Miroslava | Chrysler Saratoga | A2 | |
6 | Blazek Antonín / Vosadka Jaroslav | Mercedes 190E 2,3 16V Cosworth | A4 | |
7 | Škvor Attilio / Škvor junior Attilio | Škoda 1102 Tudor | A2 | |
8 | Jecha Jiří / Filipová Petra | Renault 8 R8 | A3 | |
9 | Filip Josef / Filipová Petra | Innocenti Mini | A3 | |
10 | Kvaizar Martin / Roubíček Pavel | Škoda 1201 sedan | A2 | |
11 | Zahrádka Jiří / Hudec Tomáš | Škoda 1000MB | A3 | |
12 | Byrt Pavel / Byrt Nela | Datsun 240Z | A3 | |
13 | Suchánek Václav / Galba Antonín | Škoda 135 GLi | A5 | |
14 | Frída Jiří / Frídová Miluše | Škoda 110R | A3 | |
15 | Chleboun Martin / Andrejs Marek | Fiat X 1/9 | A3 | |
16 | Daníčková Iveta / Daníček Petr | Škoda Octavia 985 | A3 | |
17 | Volák Martin / Voláková Blanka | VW Brouk | A3 | |
18 | Jech Jiří / Winterová Kateřina | Volkswagen buggy Deserter GT | A3 | |
19 | Dražka Jiří / ??? ??? | VW T2 valník | A3 | |
20 | Dražka st. Jiří / Dražková Šárka | Fiat 1500 | A2 | |
21 | Černý Pavel / Konig Jan | Volkswagen Brouk | A3 | |
22 | Bartl Michal / Kujan Luboš | Škoda 1000 MB | A3 | |
23 | Cankář Miroslav / Cankářová Irena | Škoda 110 R | A3 | |
24 | Hašek Ondřej / Horvát Michal | Škoda 110L - 120S Rallye | A3 | |
25 | Fechter Karel / Levá Drahomíra | Škoda 633 | A1 | |
26 | Hrubý Bohumil / Kubát Jiří | Škoda 1202 STW | A3 | |
27 | Olič Libor / Oličová Simona | Škoda 1000 MBT | A3 | |
28 | Beneš Marek / Stránská Eliška | Fiat 124 sport spider | A3 | |
29 | Sajdl Václav / Sajdlová Eva | Simca Elysée | A3 | |
30 | Fišera Vladimír / Fišerová Jana | VW Golf II | A5 | |
31 | Odcházel Lukáš / Švorcová Petra | Škoda Favorit 135L | A5 | |
32 | Drešer Michal / Košek Petr | Škoda Favorit | A5 | |
33 | Novák Josef / Kukla Pavel | Škoda 100 | A3 | |
34 | Kroupa st. Jan / Kroupa ml. Jan | Škoda 1000MB | A3 | |
35 | Stránský Marek / Stránská Karolína | FIAT 500 | A3 | |
36 | Nipča Jakub / Nipča Jaroslav | Škoda Favorit | A5 | |
37 | Kormoš Ondřej / Mušková Pavla | Škoda 110L | A3 | |
38 | Skalický Luboš / Palička Radek | Škoda 110 L | A3 | |
39 | Loos Libor / Loosova Eva | Škoda 110L 717 | A3 | |
40 | Vrkoslav Daniel / Vrkoslavová Adéla | Trabant 600 | A3 | |
41 | Vít Roman / Vítová Veronika | Škoda 100 | A3 | |
42 | Hambálek Jiří / Hambálková Alena | Škoda Octavia Super | A3 | |
43 | Matura Tomáš / Maturová Klára | ŠKODA 110R | A3 | |
44 | Olša Josef / Olša Lukáš | Moskvič 408/1 | A3 | |
45 | Škopán Jiří / Lustyková Markéta | Škoda Favorit | A5 | |
46 | Slavíková Petra / Slavík Jan | Škoda 1000MB | A3 | |
47 | Šulc Karel / Šulcová Jitka | GAZ Volha 22 | A3 | |
48 | Vala Milan / Vala Vít | Ford Mustang Coupé V8 | A3 | |
49 | Jelínek Jiří Ing. / Jelínková Hana | Fiat 850 coupe sport | A3 | |
50 | Marx Jan / Marxová Soňa | Škoda Octavia Super | A3 | |
51 | Kvapil Kamil / Urbankova Gabriela | Fiat 1100 D | A3 | |
52 | Jun Přemysl / Wetterová Stanislava | Škoda 742 - 120l | A4 | |
53 | Honzák Jindřich / Honzák Jindřich | Triumph Spitfire 1500 | A4 | |
54 | Slavíková Eliška / Slavíková Anežka | Škoda Favorit | A5 | |
55 | Vrána Jaroslav / Vránová Jana | Škoda 110 r-130rs | A4 | |
56 | Vlk Radomír / Vlková Šárka | Panther Lima | A4 | |
57 | Bartl Martin / Bartlová Jiřina | Škoda 105 L | A4 | |
58 | Vlk Luboš / Vlková Sabina | Fiat x1,9 | A4 | |
59 | Vodochodský Karel / Kavalec Martin | Opel Corsa A | A4 | |
60 | Hubková Karolína / Hubka Josef | Škoda 120L | A4 | |
61 | Postelt Václav / Kosa Martin | Škoda 100 | A4 | |
62 | Mulač Jan / Mulačová Ivana | Porsche 924 cabrio | A4 | |
63 | Procházka Petr / Procházková Jana | Triumph Spitfire | A4 | |
64 | Svoboda Vladimír / Rejmonová Eva | Škoda 120 | A4 | |
65 | Pluhař Jindřich / Pavliš Ondřej | Ford Capri | A4 | |
66 | Bilina Jiří / Hájková Ludmila | Honda Civic | A4 | |
67 | Rajtr Petr / Rajtrová Zuzana | Škoda 105GL | A4 | |
68 | Masařík Petr / Masařík Jan | Panther Lima | A4 | |
69 | Štechr Pavel / Štechrová Milada | Polski FIAT 125p | A4 | |
70 | Starý Petr / Stará Petra | Austin Mini | A4 | |
71 | Rakovský Ladislav / Rakovský Vojtěch | Škoda 130 rs | A4 | |
72 | Plačková Petra / Plačková Samuela | Lomax 223 | A4 | |
73 | Borecký Pavel / Soukupová Michaela | Škoda 120L | A5 | |
74 | Niko Jan / Niková Ivana | VAZ 2107 | A5 | |
75 | Zakouřil David / Zakouřilová Eva | Škoda Favorit 136LS | A5 | |
76 | Maroušek František / Maroušková Jitka | Ford Escort 1,6 CL | A5 | |
77 | Hrubý Petr / Hrubá Dagmar | Metalex MTX Roadster | A5 | |
78 | Roubíček Karel / Roubíčková Veronika | Peugeot 309 | A5 | |
79 | Hlavatý Daniel / Čiháková Adéla | BMW E28 | A5 | |
80 | Táhlý Lubomír / Kofránková Alena | Austin MINI | A5 |
Zvláštní ustanovení
1.1. Princip soutěže a hodnocení
Principem hodnocení je dodržování průjezdu trasou dle šipkového itineráře a absolvování předepsaných úkolů s co nejmenším ziskem trestných bodů. Zisk trestných bodů je součtem rozdílu kilometráže ideální trasy a reálného počtu najetých kilometrů + zisk trestných bodů za dílčí/celkově nesplněné úkoly. Pokud není v itineráři stanoveno jinak, pokračuje trať po hlavní silnici, pokud není hlavní silnice určena, pak rovně. To platí i na křižovatkách se světelným signalizačním zařízením. Soutěž se koná za běžného silničního provozu při dodržování všech pravidel platných v České republice. Posádky trať zavede na legendární úseky Rally Bohemia a také Rally Škoda, kde se psala historie této soutěže.
2.1. Vypsané skupiny/třídy
Třída se zvolí automaticky v elektronické přihlášce na základě roku výroby přihlašovaného vozu.
- A1 – Rok výroby do 1945 včetně – vyhodnoceny budou nejlepší tři posádky;
- A2 – Rok výroby 1946-1960 včetně – vyhodnoceny budou nejlepší tři posádky;
- A3 – Rok výroby 1961-1975 včetně – vyhodnoceny budou nejlepší tři posádky;
- A4 – Rok výroby 1976-1985 včetně – vyhodnoceny budou nejlepší tři posádky;
- A5 – Soutěžící mimo vypsané kategorie – Vyhodnocen bude pouze vítěz, přihlášení bude konzultováno s ředitelem soutěže.
Absolutní pořadí – bude vyhlášeno ze tříd A1, A2, A3, A4. Vyhodnocení třech nejlepších z absolutního pořadí proběhne 10. 7. v rámci vyhlášení Bohemia Rally Mladá Boleslav (cílová rampa).
2.2. Speciální ceny pořadatele
2.2.1 Vozidlo soutěže 2022 (pořadatelé) – Vyhodnocen bude jeden vůz (pořadatelé vyberou nejzajímavější vůz soutěže).
2.2.2. Vozidlo soutěže 2022 (diváci) – Vyhodnocen bude jeden vůz s největším počtem hlasů (v průběhu slavnostního startu a registrace budou moci návštěvníci hlasovat, a vyberou nejzajímavější vůz soutěže).
3.1. Povrch trati – trať
100% asfalt
Cca 150–160 km (přesná délka tratě bude stanovena itinerářem).
Trať dle šipkového itineráře (roadbooku).
4.1. Pořadatel
Autoklub Bohemia Sport v AČR & Autoklub Bohemia Servis s.r.o.
Labe 184, 468 22 Malá Skála
web: www.rallybohemia.cz
4.2. Adresa a spojení
Lukáš Strouhal
Ředitel soutěže BOHEMIA VETERAN MLADÁ BOLESLAV
tel.: +420 775 887 718
e-mail: lukas@rallybohemia.cz
web: www.rallybohemia.cz
4.3. Hlavní organizační výbor
Lukáš Strouhal – Ředitel soutěže BOHEMIA VETERAN MLADÁ BOLESLAV,
Petr Pavlát – Zástupce ředitele,
Šárka Strouhalová – Administrace/dispečink BOHEMIA VETERAN MLADÁ BOLESLAV,
Marcel Havrda – GPS/ONI jednotky.
4.4. Organizace ČK soutěže
ČK 0 START Mladá Boleslav Staroměstské náměstí – Lukáš Strouhal,
ČK 1 Úkol 1 – (bude definován),
ČK 2 Úkol 2 – Martin Kejzral,
ČK 3,4 Průjezdní kontrola – Jakub Vít,
ČK 5 Úkol 3 – Šárka Strouhalová,
ČK 6 CÍL Mladá Boleslav – Lukáš Strouhal-
5.1. Datum zahájení příjmu přihlášek
Datum začátku příjmu přihlášek: 10. 1. 2022 00:00.
Pořadatel si vyhrazuje právo přihlášku odmítnout bez udání důvodu.
Všichni zájemci o účast musí zaslat zcela vyplněnou elektronickou přihlášku dostupnou na internetových stránkách https://www.rallybohemia.cz/ v sekci Veteran. Odesláním přihlášky účastníci souhlasí se zveřejněním fotografií a videozáběrů své posádky či vozu pořízených v průběhu soutěže.
Přihlášení posádky je platné odesláním potvrzovacího e-mailu pořadatelem soutěžícímu a zaplacením startovného.
5.2. Datum uzávěrky přihlášek
Uzávěrka přihlášek 16. 6. 2022 24:00.
Seznam přijatých posádek bude na online webu Rally Bohemia v sekci Veteran https://www.rallybohemia.cz/.
5.3. Umístění ředitelství rally
Hotel Věnec, přízemí, Staroměstské náměstí, Mladá Boleslav.
Ředitelství soutěže bude zřízeno pouze v den soutěže a to 2. 7. 7:00–18:00.
V ostatních případech informace viz. článek 4.2.
5.4. Prezence posádek (Administrativní přejímka)
Hotel Věnec, přízemí, Staroměstské náměstí, Mladá Boleslav 2. 7. 8:00–9:00.
5.5. Startovné
Zvýhodněné startovné s platbou do 16. 6. 2022 – 800 Kč.
Třetí a další osoba v posádce +200 Kč.
Vklad musí být připsán na účet pořadatele nejpozději 16. 6. 2022. Po tomto termínu je vklad automaticky navýšen o 200 Kč.
5.6 Platba
Fio banka Majitel: Autoklub Bohemia Sport v AČR
Platby v Korunách českých : 2901499573/2010
VS: Vygenerovaný kód v potvrzení přihlášky
IBAN – CZ9820100000002901499573
BIC – FIOBCZPPXXX
Platby v Eurech 2701567092/2010
VS: Vygenerovaný kód v potvrzení přihlášky
IBAN – CZ1520100000002701567092
BIC – FIOBCZPPXXX
Startovné bude vráceno v plné výši zájemcům o start, jejichž přihláška nebyla přijata, nebo v případě že se soutěž nekoná.
5.6. Základní vklad pro dvoučlennou posádku zahrnuje:
- účast v podniku,
- označení vozidla a posádky,
- roadbook (šipkový itinerář),
- upomínkové předměty Bohemia Rally,
- oběd v průběhu ČK 2 (jezdec+spolujezdec),
- občerstvení v průběhu ČK 5 (jezdec+spolujezdec),
- hlídané parkoviště v ČK 0 (start), ČK 2 (Oběd), ČK6 (cíl).
6.1. Časový harmonogram
Harmonogram je pouze orientační, časové/průjezdní kontroly budou zřízeny, ale dosažený čas v nich nemá vliv na hodnocení soutěže. Kompletní harmonogram, šipkový itinerář (roadbook) a místa časových/průjezdních kontrol budou posádce předány 10min před startovním časem (průjezdem rampou).
Hlavní body časového harmonogramu
1. vozidlo v předstartovním prostoru (navigovat budou pořadatelé na místě) 9:20;
1. vozidlo na startovní rampě (navigovat budou pořadatelé na místě) 9:30;
1. vozidlo v cíli soutěže (pouze předpoklad) 15:40, prostor cíle bude otevřen 15:00-17:00;
Vyhlášení vítězů 17:30.
7.1. Pravidla
Soutěž se koná 2.7.2022
Startovní čísla stanovuje ředitel soutěže.
Startovní pořadí do soutěže je volné, prioritu mají vozy skupiny A1 (viz čl. 2.1.).
Seznam startujících bude vyvěšen na informační tabuli ihned po skončení prezentace.
Start bude probíhat v intervalech stanovených pořadatelem. Orientační startovní pořadí bude zveřejněno nejpozději 30 minut před časem startu první posádky na oficiální elektronické vývěsce soutěže.
Posádka absolvuje trasu soutěže dle šipkového itineráře (roadbooku) s průjezdem všech časových/průjezdních kontrol.
V jakémkoliv místě trati může být umístěna průjezdní kontrola. Její neprojetí je penalizováno.
Průjezdní kontroly budou označeny dle přílohy (obr.1).
Úmyslně rychlá, agresivní a nebezpečná jízda bude potrestána přidělením trestných bodů při opakování vyloučením.
Vítězem se stává posádka s nejmenším součtem trestných bodů.
V případě, že dvě posádky dosáhnou v celkovém hodnocení stejného počtu bodů, vítězí starší vůz. Pokud je rok výroby vozů shodný, vítězí vůz, který má nižší objem motoru.
Každá posádka je povinna dodržovat pravidla silničního provozu.
Soutěže se posádka účastní na vlastní nebezpečí.
7.2. Výpočet trestných bodů
Neprojetí průjezdní kontroly 2 trestné body
Úkol 1 maximální zisk 5 trestných bodů
Úkol 2 maximální zisk 10 trestných bodů
Úkol 3 maximální zisk 20 trestných bodů
Úkol 4 maximální zisk 10 trestných bodů
Ujetá vzdálenost mimo rámec stanovené délky soutěže +/- 1km = 1 trestný bod (počítaná tolerance bez zisku trestných bodů oproti nominální vzdálenosti je +/- 2km)
7.3. GPS ONI-SYSTEM
Na startovní rampě dostane každá posádka ONI jednotku (velikost krabičky zápalek) kterou si umístí ve voze (přihrádka spolujezdce, dveřní kapsa, prostor pod zadním oknem atd.). Není třeba ji kamkoliv zapojovat nebo jakkoliv ovládat. Funguje zcela samostatně.
V případě, že posádka nedosáhne cíle, například z důvodů technické poruchy, předá posádka ONI jednotku jiné posádce, která ji odevzdá na nejbližší kontrole (o tomto musí telefonicky informovat dispečink soutěže)
Jednotka ONI slouží pouze k jednotnému měření ujetých kilometrů posádky.
Žádná data z jednotek nejsou ukládána k dalšímu využití nebo předána třetím osobám, k výmazu jednotek dojde ihned po předání jednotek a vyčtení odjetých kilometrů.
Jednotka v případě delšího prostoje posádky vyhlásí poplach dispečinku, který posádku kontaktuje z důvodu zajištění bezpečnosti a technické pomoci (odtah).
8.1. Přílohy
obr 1 Značení trati
Časová/průjezdní kontrola
obr 2 Itinerář vysvětlivky
[157]